
Творит священник: Благословен Бог наш…
Трисвятое по Отче наш. Яко Твое есть Царство…
Священник: Миром Господу помолимся: и прочая, на своем месте приложи:
О рабех Божиих имярек и имярек, страждущих от лишения младенца, и о всем доме и сродницех их, и о еже утешитися им, Господу помолимся.
Лик: Господи, помилуй.
О еже помиловати Господу Богу Своих рабов по благосердию Своему и простити им всякое прегрешение, даруя им исцеление и покой душ и телес, Господу помолимся.
Господи, помилуй.
О еже не отвратити Господу Богу лица Своего от страждущих рабов Своих, но восприяти молитвы, нами ныне за них приносимыя, Господу помолимся.
Господи, помилуй.
О еже исцелити всякую болезнь и печаль их посещением благодати Утешителя Духа, Господу помолимся.
Господи, помилуй.
О еже Милостивому Господу услышати вопль недостойных рабов Своих, якоже услышал есть жену хананейску, вопиющу к Нему, и исцелити и утешити страждущия рабы Своя, Господу помолимся.
Господи, помилуй.
Аще мертв родися: О еже скоро избавити рабу Божию имярек от всякия болезни и скорби, и возставити ю от немощи и нечистоты всесильным словом Божиим, Господу помолимся.
Господи, помилуй.
О еже неосужденно и милостивно прияти Господу усопшаго младенца и даровати ему (ей) жизнь будущаго века, Господу помолимся.
Господи, помилуй.
О избавитися нам от всякия скорби, гнева, беды и нужды, Господу помолимся.
Господи, помилуй.
Заступи, спаси, помилуй и сохрани нас Боже, Твоею благодатию.
Господи, помилуй.
Пресвятую, пречистую, преблагословенную, славную Владычицу нашу Богородицу и Приснодеву Марию со всеми святыми помянувше, сами себе и друг друга и весь живот наш Христу Богу предадим.
Тебе, Господи.
Господи Боже, держава Твоя несказанна и слава Твоя непостижима, милость Твоя безмерна и человеколюбие неизреченно; призри на ны, Владыко, и милостию Твоею ущедри ны и молящияся с нами. Яко Тебе подобает всякая слава, честь и поклонение, Отцу и Сыну и Святому Духу, ныне и присно и во веки веков.
Аминь.
Посем:
Господу помолимся.
Господи, помилуй.
Владыко, Господи Иисусе Христе, Боже наш, Боже духов и всякия плоти, Иже от Духа Свята и Марии Девы родивыйся и в вертепе и яслех возлегий ради спасения мира, Ты еси призвавый дети и объемый сия и рекий: «Оставите детей приходити ко Мне и не возбраняйте им, таковых бо есть Царствие Небесное». Ты еси пришедый и исцеляяй всякий недуг в людех, и Твоею смертию смерть поправый, даровав мирови жизнь. Тебе молимся и Тебе просим, призри на рабы Твоя и на достояние Твое, и плач их скорбный о безвременнем преселении новорожденнаго младенца их имярек укроти и утешение им даруй. А иже от них рожденнаго младенца и не приемшаго Святаго Крещения благости Твоея сподоби.
Яко Ты еси покой душам и телесем нашим, Христе Боже наш, и Тебе славу возсылаем со Безначальным Твоим Отцем, и Пресвятым, и Благим, и Животворящим Твоим Духом, ныне, и присно и во веки веков. Аминь.
Священник: Премудрость. Пресвятая Богородице, спаси нас.
Лик: Честнейшую:
Священник: Слава Тебе:
Лик: Слава, и ныне:
И отпуст:
Живыми и мертвыми обладаяй, воскресый из мертвых Христос, истинный Бог наш, молитвами Пречистыя Своея Матери, святых, славных и всехвальных апостол, преподобных и богоносных отец наших и всех святых, не приемшаго Святаго Крещения усопшаго младенца благостию Своею в недрех Авраама учинит, а нас помилует, яко Благ и Человеколюбец.
Добрый день. Скажите, пожалуйста, а как совершается Последование об усопших младенцех, не приемших благодати святаго Крещения? Когда, в какое время богослужения или отдельно? На панихиде или другим образом?
Уважаемая редакция! Как это последование согласуется с учением Православной Церкви о том, что без Крещения нет и не может быть спасения, и некрещёные младенцы не получают благодати, а вечно мучаются в аду?
(Да, это учение Православной Церкви, священники Георгий Городенцев, Георгий Максимов и Даниил Сысоев не лгут).
Точно так же, как с учением Православной Церкви согласуется молитва о любых вообще некрещеных людях. Подробнее об истории этого Последования читайте в Журнале №60 заседания Священного Синода Русской Православной Церкви от 14 июля 2018 года: http://www.patriarchia.ru/db/text/5236824.html
Это последование для внутри церковного применения?
Родители должны сами зайти в храм, обратится с вопросом к священнослужителю, правильно?
А для келейного поминовения, что можно применять?
Алевтина, за младенцев можно молится своими словами. При этом мы можем просить у Бога прощения их грехов, как обычно делаем в молитвах за усопших, так как младенцы еще безгрешны. Мы просто вспоминаем их молитвенно и просим утешения у Бога утешения родителям. Подробнее об этом можно прочитать здесь: https://foma.ru/nekreshhenyie-umershie.html